Sider

onsdag 29. august 2012

første uke over

















Idag har jeg gått på dietten i 1 uke. Har vært en litt rar uke faktisk..
Har alldri gått på en diett før, så det var spennende å begynne :)
De første dagene var ganske irriterende, for jeg hadde så veldig lyst
på sjokolade!
Men den trangen gikk bort etter ca 2 dager..
Så kom trangen etter vanlig mat.. Jeg hadde så sykt lyst på bare helt
vanlig brødskive og andre helt vanlige ting :P
Men lysten på det er faktisk borte!
Nå er allt jeg har lyst mager Cottage Cheese med mager Kesam, blandet
med kanel og natreen!

Jeg ser ikke noe forskjell på bildene her å bildene fra en uke siden..
Så det var ganske skuffende. Men veninnen min ser stor forskjell!
Har jo selfølgelig merket at buksa mi har blitt litt for stor :)

Gleder meg til tiden har gått, å jeg har vært på denne dietten i noen uker!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar