Sider

torsdag 30. august 2012

Dagen idag


Idag har jeg hatt en skikkelig vanskelig dag.. Har hatt så enormt lyst på veldig usunn mat! Kunne ikke tenke på noe annet..
Særlig ikke når de andre i klassen min spiste det. Men da tenker jeg bare på hvordan jeg kommer til å føle meg når jeg er ferdig med dietten å (forhåpentligvis) 6 packen er på plass! Det er låv å drømme folkens, å jeg skal oppfylle den ;)

Den dagen jeg er ferdig på dietten har jeg planlagt å spise taco! ÅÅhhh som jeg savner taco.. Men jeg må å lage meg en bursdagskake :)Så jeg gleder meg til å bli ferdig å få sett resultatet.















Jeg elsker buksene vero moda har. De holder magen på plass, å man kan bøye seg på hvordan måte man hvil uten at noe skal henge utførr, eller at rørleggersprekka skal komme fram :)






















Bare for å ha det sagt, så slanker jeg meg ikke for å bli veldig tynn.. Jeg slanker meg fordi jeg vil ha musklene fram, for det blir SÅ mye mer motiverende å trene!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar