Sider

fredag 31. august 2012

         Maten jeg spiser iløpet av dagen.

 

 

 
 Jeg spiser jo litt forskjellig.. Men det går som regel i Cottage Cheese og kylling.






Siden jeg går på skole så må jeg jo lage meg lunsj å ha med.
Så da steker jeg bare èn kyllingfilet
å har med i en liten boks.













Mager Cottage Cheese og Mager Kesam
blandet med natreen og kanel.
Supergodt ! Å er helt hekta !
Spiser det før skolen, å når jeg kommer hjem.



















Noen ganger får jeg et skikkelig sug etter
sjokolade så da tar jeg bare Cottage Cheese
og Kesam å blander det med natreen og kakao!
Er ganske godt, og suget etter sjokolade går bort :)



Idag laget jeg meg en slags form for
lasagne.
Var supergodt å klarte ikke å slutte
å spise.. Så det ble middag og kvelds ilag :)















Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar