Sider

søndag 9. september 2012

3 uker og 4 dager



Idag er det 3 uker og 4 dager siden jeg begynte på PSMF dietten.
Det har gått både opp og ned, men jeg tror jeg alldri kommer til å prøve en annen diett
for jeg bare elsker denne dietten. Er så å si mett hele tiden :) Å når man er så glad i mat som jeg er, så går det ikke å sulte seg..









Jeg har tillatt meg å ha 3 fridager der hvor jeg har spist brød å sånt.
Igår hadde jeg en fridag, for jeg skulle drikke alkohol på fredagskvelden.
Så jeg spiste taco... Å det tok ikke magen min godt imot. Det kom rett opp igjenn..
Jeg har ikke spydd på over 4 år, så det var som alltid helt gruusomt!
Men jeg har en anelse om at det er fordi jeg er på dietten at jeg ikke kunne holde det nede,

og min dårlige samvittighet pga fridagen :P For jeg er alldri fyllesyk og var heller ikke det igår.







veldig dårlig bilde. Er tatt i et skittent speil.


Har også tatt noen dager fri fra treningen.. Som alenemamma og student og med 
familien laangt laangt unna ble jeg bare så ekstremt sliten. 
Sliten både fysisk og psykisk, så jeg ville bare ligge på sofaen å slappe av, rett å slett.
På torsdagen begynte jeg bare plutselig å gråte, mitt i timen. Så jeg stormet 
ut.. Ganske så flaut :P
Jeg er en slik person som alldri gråter, jeg holder følelsene inne . Jeg gråter alldri
foran noen, eller alene. Så jeg ble ganske sjokka når det startet..
Så jeg tok fredagen fri fra skolen, å lå hjemme i sofaen som jeg ville, jeg dro ut
senere på kvelden sammen med naboen og noen venner av han. 
Er helt ny i byen her, og kjenner ingen, så det var deilig å bli kjent med noen :)




Er det noe spesielt dere vil jeg skal skrive om?

2 kommentarer:

  1. Du inspirerer meg! Serr vises godt! Flere oppskrifter takk!

    SvarSlett
  2. Du inspirerer meg! Serr vises godt! Flere oppskrifter takk!

    SvarSlett