Sider

torsdag 6. september 2012

Uke 2 over




 Nå begynner jeg endelig på uke 3 !

Jeg både ser og føler framgang :)


Men på tirsdagen begynte jeg virkeli å angre på at jeg startet
med denne dietten.. Er veldig redd for at jeg skal ødelegge mitt
syn på mat. Det jeg mener er et sunt syn på mat.
Så den dagen tillot jeg meg å ha en "fridag", så jeg spiste 2 brødskive
med smør, kaviar og egg ! NAM!

Har tenkt litt på å kanskje slutte med dietten, å heller bare fortsette
å spise sunn mat som før, men med litt mindre sjokolade :P
Bake brød å knekkebrød selv så jeg kan bestemme hva som skal være i dem.
Har ingen problemer med kroppen min, å synes den ser bra ut. Jeg har en helt
vanlig mage, som de fleste har! Kroppsfasongen min er normal, å det er det
som ER normalt!
Men samtidig så vil jeg ha fram de magemusklene som er under der..



Hva mener du?





1 kommentar:

  1. Wooohw magen din har blitt mye strammere på bare to uker! Im gonna try this diet. Gleder meg til flere oppdateringer!

    SvarSlett